[bilinmeyen] Öncelikle eşin erkek doktor istemeyen biriyse allah yardım etsin demek isterim.. O doktor bilmem kaç seneler önce alttan muayene etmiş olabilir o kişiyi, eskilerde alttan muayene daha yaygınmış gelişmiş çok seçenek olmadığı için, benim annemde olmuş bana hamileyken bişey olmamış. Ayrıca 20 sene önce yapmış o muayeneyi 20 senede kim bilir ne tecrübeler edindi. Olabilir öyle ters durumlar bence siz doktordan memnunsanız ona devam edin. Ayrıca hiç bir hastanede alttan muayeneyi kabul etmeyin artık doktorlar eskisi kadar özenli olmayabiliyor düşük olayları çok fazlalaştı riske atmayn, doktorlar da alttan muayene etmek için hastanın beynini yıkıyorlar. Bebek gözükmüyosa haftaya gidin bi dahaki haftaya gidin bu kdr basit.