Sny1305 rabbim gönlüme göre versin . Baştan yazıyorum uzon olacak helal et hakkını . Şimdi 15 yaşını doldurmuş bir oğlum var . Erken evlilik erken anne baba olma bizi çok yıprattı sahip olduğumuz her şey için büyük bedeller ödedik kısacası. Geçen yıl hazır olduğumuza karar verdik ve o ay gün aşırı ekstra uvulasyon takibi ile tedbiri elden bırakmadık . Mucize oldu ve ilk denediğim ay doğal yollarla hamile kaldım gende ikizdi . Maalesef bu heyecan çabuk bitti ve kalp atışları alınamadı (boş gebelik değildi ) operasyonda doktorum bile korkmuş tansiyon sorunum var (düşük ) neyse bir yıl geçti bu ay sayılı fakat uvulasyon dönemimi ful geçirdik . Bir gün önce test yaptım ikinci çizgiyi gördüm ama kızlar yok dedi. Bana motivasyon oldun diye tatildeydik . Bende oralı olmadım . Bu gün eve girdim ve belim başladı ağrımya . Adet günümde olur normalde sancım . Karnım doymuyor . Sürekli uyku halindeydim . Olsa olsa 3 haftalık ve sizce bu kadar belirti hayır mı ?