erbasbebek canım odalar tek ve iki kişilik. Gebeliğimin en başından beri oraya kontrole gidiyorum. Ters bişey görmedim,memnuniyetsizliğim gerçekten yok.ne doktordan,ne danışmadan,ne hemşireden.ama ameliyathane ve sancı odaları hakkında hiç bi fikrim yok.doğum etmiş tanıdıklarım var çok memnun kalmışlardı.