Ecrinimm arkadaşımın doktoru kendisi. Gerçi 7 sene evveli :)
Hasan bey çok ilgilidir, yalnız bu “çok ilgili” sıfatı öyle bir yayıldı ki eskiden 15dk rahat rahat muayene eden doktor,şimdi 5dk zor bakıyor.Bi hafta önce gördüğü hastayı detayları hatırlamayabiliyor yoğunluktan.İçeri lap güp “bişi sorcaktım” diye girenler vs...
Devlet hastanesi,özel,fakülte tüm doktorlara gittim ki ben riskli gebeydim (şuan oğlum 11 aylık ekim 2018 doğumlu)
Devlette en memnun kaldıklarım sırasıyla
1) serkan satılmış ertuğrul (eski askeri hast doktoru asker) arkadaşımın inleterek yaptıkları spiral işlemini acıtmadan yapmış.Benim de aynı şekilde.Çok nazik bilgili ve alakalı.
2)nurcihan korkmaz (3. Doğumda ssvd sormuştum deneyebiliriz dedi ilerde görüşücem.Her soruya cevap veriyor)
3)hasan bey (zorda kalırsam giderim çünkü artık çok kalabalık)
4) hümeyra hanım (pozitif ve sakin bir hanım.smear testimi yapmıştı kendisi.çatal korkumu da kendisiyle yendim)
Başka ne soru varsa cevaplayabilirim.