Deniz71 Kızlar daha önceden hiç gebelik belirtisinde sadece sol göğsünuzde bir hassasiyetlik yaşadınızmi ?
kitapkurdu Deniz71 kuzum 9 ay önce 13 haftalık bebeğimi kaybettim suni sancıyla Doğum yaptım. Doğumdan 2 gün sonra sütüm geldi sadece sol taraftan. Şimdi yine hamileyim ve sol göğsüm daha hassas ve ağrı var
Ayse_okyel GKBR2 hassasiyet büyüme tamam bende şunu sorayım bel ağrısı adet olacakmış gibi . Birde tuvalet düzeni değişir mi ? Normalde zorla günde bir kez çıkardım bir kaç gündür hem gazım çoğaldı hemde 2 3 kez tuvalete çıkıyorum .
GKBR2 Ayse_okyel bende olmadı öyle şeyler. Ben çok erken öğrendim belkide ondan bilmiyorum. Tuvalet düzenim değişmedi bel ağrım vs olmadı sürekli kasık ağrısı çektim ve onun sonucunda öğrendim. Ama hamilelik sonuçta bu herkeste farklı gösterebilir belirtileri.
Simgeeee Ayse_okyel olabilir canım ben bel ağrısı ve sık idrara cıkmıstım öğrenmeden önce gögüslerde de aşırı hassasiyet vardı. Normal adet belirtileri gibi hamilelik belirtileri de. sadece iki üç katı kadar yasıyosun bütün belirtileri normalin cok daha üstünde yanii 🙂