zeynepteacher Hanımlar 34+5 oldum. Dün gece belimde kuru bi ağrı oldu geçmek bilmedi karnıma doğru vurdu. Sabaha kadar uyutmadı, sürekli bi ağrıydı. Bugün akşama kadar bi şeyim yoktu ama az evvel aynı adet ağrısı gibi bi ağrı yine başladı. Karnım ağrıyo, sırtım ve belim de. Neden olabilir ?
Merveonay zeynepteacher bi hastaneye gitmende fayda var kasılman varsa en azından önlemini alırlar canım
sevmeh zeynepteacher suyunu takip et, dakika da tut yarınki kontrolünü bekle o zaman canım yalancı sancılar oluyor o haftada Benimde oldu ama seninki kadar uzun sürmüyordu, gece olurdu hep gündüz olmazdı pek 37+6 yım şuan arada yokluyor yine
zeynepteacher PaRsMoMm ulkukrts yarın kontrolüm vardı zaten gidecektim, hemen acile gitmem gerekir mi?
Bsra29 zeynepteacher yani gerçekten anlayamıyorum çektiğiniz ağrı sizi zorluyosa tabikide en yakın acile gitmelisiniz ama buraya yazıp cevap bekliyosanız o kadar zorlamıyor demektir yarını bekleyin
zeynepteacher Bsra29 ağrı ve acı eşiğim çok yüksektir, adet sancısı gibi olduğu için de dayanabiliyorum. Ama normal bir durum olmadığı için sorma gereği hissettim, sadece dayanılmayacak rahatsızlanmalarda gitmiyoruz neticede hastaneye.
Bsra29 zeynepteacher o zaman şu kadarını söyliyim bir canlı taşıyorsun ve son haftalardasın doğum için doktorunla detaylı konuşman gerekiyor ya da iletişime açık bir doktorla devam etmelisin yoksa son bir ay geçmez sana.Doğum her kadının kendine özel yaşayacağı bir durum olduğundan burdaki yönlendirmelere göre bekleyip hareket etmen mantık dışı