Guldenece_2525 ben de kullanmıştım hamileliğimin başında kanama olduğu için başta korktum ama sonra kime sorsam bir dönem kullanmış hatta tüp bebek olanlar sanırım devamlı kullanıyormuş progestan hormonu üretiyoruz zaten ama yeterli olmadığı durumlarda takviye gibi bir şey ben de kanamam bitince bırakmıştım tatile gittik biraz yoruldum tekrar lekelenme oldu doktorumu aradım yine kullan dedi sonra 1 ay falan devam ettim kanama olmadığı halde bebeğe zararı yok yani önlem için devam edin demiştir doktorunuz