cansuuylcn89 canm daha yeni arkadasma gittim bebek görmeye. 3.sezeryanını oldu. Aynı yerden kesiyorlarmş zaten. İki oglunun arasnda 2 yas var. Son doganlada arasnda 6 yaş ortancann. Yaşida 36. Düzenli beslenip dikkatli olursan bence yapabilirsin. Zaten sezeryan arasi en az 2 yıl olmalı diyor doktorlarda.