Drydnz12 Merhaba arkadaşlar, geçenlerde kan verdim ve hafif kansızlık çıktığını söylediler. Bunun için Demir vitamin takviyesi vs kullanıyorum. Benim gibi aynısını yaşayan oldu mu? İleriki dönemlerde bu ciddi sorunlara dönüşebilir mi?
Meltemkskn Drydnz12 canım bende de kansızlık var rengim sapsarı sanki sarılık olmuş gibiyim doktor ilaçları kullan yoksa Doğuma kadar yatışını yapıp kan takviyesi yapmamız gerekir dedi küçük şuruplardan verdi
1ogrencianne Drydnz12 6 küsur ile hamile kalmıştım, şuan 13’e yakın değerim. İlacını aksatmazsan yükseliyor bir de el yapımı keçiboynuzu pekmezi içmiştim ben ikisi bir arada olunca kısa sürede hemen yükseldi 😊
Drydnz12 Meltemkskn aynen bakalım birdahaki sefere tekrar kan verdiğimde düzelmiş olur inşallah sende de bende de 🤲🏻
Kubra4 Benimde demirim dusuk cikdi igrenc ilaclar kullaniyorum kullanmayinca carpinti oluyor aksatmamak lazm 👍👍
Drydnz12 Kubra4 hemde ne iğrenc ama bende sanki bide bu ilaçlar çok mide bulantısı yapıyor. İştahımı da kesiyor gibi anlamadım ki. Doktoruma danışıp ilaçları değiştiririm sanırım bakalım 🤷🏻♀️
Ekimmeselesi @Drydnz12 ben aynı sorunu yaşadım ilaçlar yükseltmedi Dr. Solgar 17 mg verdi Harika işe yaradı herhangi bir yan etkisi olmadı