BuluttSecil haa evet 42’ye kadar ben de beklemem hatta 40’tan sonra bile beklemek istemiyorum. Git gide suyu azalıyor, dışkısını yapma ihtimali var. Tehlike oluşturuyor. Annemin ilk çocuğu ölmüş karında günü geçmiş bilememişler. Sürekli kontrole gitmek lazım