zhrgzl merhaba canim , 39 haftalik hamileyim kizim olacak ve adi Lina olacak kapi susu cikilotasi yastigi emzigi biberonu isimli isigi bataniyesi vs vs hepsini yaptirdim isminle , bastan beri kiz olursa Lina diyorduk ve oylede oldu , babanin ici neden rahat degil ki ? Anlami olan bi isim