Gmzeeee 39 haftalık olduk oğlumun gelesi yok hurma ye 5.kat in,cık yürü hergün başka ne yapmak lazım bilgisi olan ?
Melikebolat Gmzeeee 39+4 gelmiorlar ama cok gazim var bugun gazim oldukca sancimda oluyor ve mide bulantisida cabasi 🤷♀️
mamyfat93 Gmzeeee bu postu ne çok görüyorum 😅 bende 39+2 dediklerinin hepsini bende yapıyorum gelen yok 🙄🤷🏻♀️
dvran22 Melikebolat ayy canım inanır misin hiç başıma böyle bi durum gelmemişti bende bu akşam çok fazla gaz şikayeti ile rahatsız oldum ..internetten araştırdım ama açıklayıcı bi makale görmedim acaba doğum yakın olunca böyle birşey mi oluyor ..39+4 olacağız inşaallah
GulendamEsra Melikebolat bende 38 haftaligim ayni sorun bende de var, demekki son zamanlar oluyo galiba🤔
Gzmhsn Melikebolat aynen bende de var yediğim içtiğimden de degıl neden oluyor bılmıyorum ..miğde bulantısı gaz eşliğinde zor zamanlar
Gmzeeee mamyfat93 ufak agrilar disinda birsey yok 🤦🏼♀️ Herkez dioki nekdar icinde kalirsa okadar iyi ya tamm anliyorum da bu cocuk benim icinde kilo aliyor ben nasil cikarticam bu cocugu 3.500 gr olmus 😂😂🤦🏼♀️
dvran22 Gmzeeee acaba doğum belirtisi de olabilir mi yaa😂😂bende bugün gaz sancısı çektim ve ilk defa böyle birşey oldu, hani gaz olmasını tetikleyecek birşey de yememişm anlamadım ..
mamyfat93 Gmzeeee aynen öyle diyorlar . Allah yardım eder inşallah. Bende korkuyorum gelmezde sezeryana alınırsam diye
Gbankir Gmzeeee bana da ne çıkmaz inat kızın var diyorlar 😂 39+1 en son kontrolde doktorum bir parmak ucu kadar açıklığın var dedi dün akşamdan bu yana bel ağrısı ara ara adet sancısı gibi sancı ve bacaklarda uyuşma oluyor allah hepimizi kolay kurtarsın inşallah
Linatosun Bende 37 haftaligim gaz sorunu ve beraberinde mide bulantısı bendede var.bende gelsin diye ugrsiyorum çünkü çatı kemiklerim ve belim agriyor
Virgomom10 Ben 12 Eylül’de sezaryen Doğum yaptım tansiyonum Yüksek çıktığından hayatımdaki en çok canımın acıdığı zamandı hamilelik daha kolaymış kesinlikle her yerim acıyor ağzımın içi bile yara oldu
Melikebolat dvran22 hayirlisiyla gelsinler insallah 41 e kadar beklemeyi istemiyorum gerci carsamba gunu doktoum bi sıkıntı olmazssa gelmezse suniyle başlatcaz demisti korkuyorum tekrar kontrole gitmeye :)
dvran22 Zencefillilimon canım adaçayını doktora sorarak mi içtin Ben adaçayı aldım ama içmeye korkuyorum doktora sormadan
dvran22 1ogrencianne burda daha önce acılan postlardan gördüm adaçayı kan sulandırıyor diye ..e bende her gün kan sulandırıcı iğne kullanıyorum acaba bi zararı olur mu diye korktum yani tamamen iğne kullanmamdan dolayı korktum
dvran22 Zencefillilimon nasıl yapıyorsunuz adaçayını demlemeyi kısaca anlatır mısınız ben bugünden itibaren başlamak istiyorm😊
dvran22 Melikebolat inşaallah suni sancıya gerek kalmadan kendi sancımızla doğururuz canım😊 Bende perşembe günü gideceğim doktora, o gün artık suni mi verir yoksa yine bekletir mi bebeğin durumuna gore onu bilmiyorum ama çok heyecanlanıyorum😂
GulsahMulayimDastepe Gmzeeee bütün eylül ayı bebişleri hantal olacak sanırım 😄 bu kadar bekletilir mi yahu, insanlar dalga geçiyor artık geziyorum yollarda doğuracam diye ama gelen yok giden yok belirti bile yok 😅