yba Genel olmasını gerektirecek bir durum yoksa spinal olmalı. Genelde ağrıyla uyanıyorsun, bebeği en son sen görüyorsun, tabi bir de bebeğe narkoz ulaşması durumu var hızlı olunmalı. Spinal büyük rahatlık hiç ameliyat ağrısı çekmiyorsun bacakları tekrar hissedene kadar ağrı kesicilerle ağrıyı minimuma indiriyorlar. 👌
Denizyadaaras ozgens cok gec spinalin nasil yapildigini izledim ah su merak.... 😄 ama acimiyor diyor cogu kisi
yba Denizyadaaras takıyorlar eğer spinal olursa. Genelde şart değil. Ama uyuştuktan sonra taktıkları için hiç hissedilmiyor. Çıkartılması da sancılı birşey değil hiç.
Mlssa Denizyadaaras Kendime geldiğimde odama gidiyordum.Hiç zorluk yaşamadım sadece konuşurken normal hızda konuşamıyorsunuz😊hafif yavaş sakince konuşuyordum ben o kadar sanki hiçbir şey olmamış gibi uyku sersemi olmuş gibiydim öyle tarif edeyim.
gizemmm Mlssa ya bende ilk genel oldum. Herkes çok kötü diyor ama bende çok rahat toparladım. Hatta tekrar genel düşünüyorum. Genel ve spinal arasında kaldım.