Damla6606
Meraba qüzel hamişler sonunda bende dogurdum rabbim hepinize hayırlı dogumlar nasip etsin şimdiden 🤗
Benim hikayem ufak adet sancılarıyla başlamıştı 32. Haftada rahim agzı kısalmasıyla ilaç kullanmaya başlamıştım derken cok şükür ogünü atlattım bu kezde 38 haftalık oldum gelmiyo diye panik yapmaya başlamıştım yürüyüş squat sıcak duş ne varsa hepsini deniyodum ama banamısın demiyodu ogluşum 😏
13 eylül akşama yürüyüşe cıktık eşimle eve geldik yine ufak adet sancısı vardı ama o gün mide bulantısından hiç bişey yiyememiş kendimi hasta gibi hissediyodum neyse dedim aldırmadım yattım gece 3te tuvalete kalktım su içtim tekrar yattım o anda bi sıcak sızıntı hissettim hemen eşimi uyandırdım dogru hastane yoluna düştük hastaneye gelip çatı muayenesi olunca 4 cm acıklık var dediler ben şok oldum hemen dogumhaneye inip epidurali yapılsın dediler indim epiduralim yapıldı açılmayı beklemeye başladım ama gelin görün ki 7cmden yukarı cıkmadı acıklık bu kez suni sancı taktılar ama o sıra epidural bittigi için sancıları hissetmeye başladım yenisini takcaklardı ama acılma olsun biraz hisset sancıyı dediler hemen takmadılar o acıların tarifi yok tabi bi anda 9 cm oldu acılma epidurali taktılar ama onun faydasını görmeden suni sancının etkisiyle ikinci melegimi oqLuşumu kucagıma aldım çok şükür durumumuz iyi 🤗benim hikayemde böyleydi kızlar umarım sıkılmazsınız okurken rabbim hepinizi bi avazda kurtarsın inşallah