Cicegiburnundamom Kızlar iyi akşamlar 13+2 yiz Allahımın izniyle alt bölgeme ara ara minik bıçak saplanır gibi ağrı giriyor bunu benden başka bi haftalarda yaşayan var mı acaba
Superfreshlerim Cicegiburnundamom canım önceki haftalarda bende de bazen oluyordu ama düzenli aralıklarla değildi, vajinayada oluyordu bazen yine oluyor
Superfreshlerim Cicegiburnundamom her hafta değişik birşeyler oluyor bugün 20+0 oldum sabahtan bişeyim yoktu saat 6 gibi belim ağrımaya başladı çok şükür şimdi geçti ama 3-4 saat baya kötüydü, yeterki bebekler iyi olsunda böyle böyle geçecek heralde
Cicegiburnundamom Superfreshlerim evet canım haklisin bende 3 ayı yeni geçiyorum ya azcık şancı girse bebeğe bisey olmasın diye korkuyorum Allah korusun bebislerimizi
Ayserkan Superfreshlerim bende 20+0 oldum dün benim de çok kötü belim agriyodu adet olucakmisim gibi doktorumu aradim hemen kullandığım ilaçları ikiye katladim magnezyum ve progestani 2 3 saat kadar çektim durdu şükür
Superfreshlerim Cicegiburnundamom hiç sormayın aklım çıkıyor en küçük farklı bişey olunca aman bişey mi oldu diye, geçen hafta biraz pıt pıt hissediyordum artması gerekir diye düşünürken dün azaldı sanki şimdi de ona taktım🙈
Cicegiburnundamom Superfreshlerim benim ilk gebeligim 20.haftaya gelemediğim için daha hissedemiyorumda hareketlerini
Superfreshlerim Cicegiburnundamom bende hissedip hissetmemek arasında bir yerdeyim☺️Benimde ilk o yüzden hiç emin olamıyorum
Superfreshlerim Ayserkan ben magnezyum kullanmıyorum, folik asit kullanıyorum onun içinde var sadece onu içiyorum, gece de 1 tane progestan kullanıyorum
Ayserkan Superfreshlerim progestan normalde sabah akşam alınması gerekiyo ama ben çok kötü olduğum için sadece gece alıp yatiyodum mecburen gündüz de başladım ama sarhoslardan beter oluyorum
Superfreshlerim Ayserkan ben üç kez kullanıyordum, sonra kesildi, 2 hafta falan kullanmadım, sonra gece 1 tane içip yat dedi. 3 kez kullanırken vajinal kullanıyordum çok şükür sıkıntım olmadı, şimdide içip hemen yatıyorum pek bişey hissetmiyorum
Ayserkan Superfreshlerim vajinal kullanımında etkisini gostermiyo ağız yoluyla berbat oluyosun ben serklajli olduğum için vajinal kullanamiyom yolun yarısına geldik inşallah geri kalan yarısını da sağlıkla atlatiriz
Superfreshlerim Ayserkan doktor tam tersini söylüyor vajinal yolla daha etkili diye, inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız, hormonlarımız, ilaçlar, bebeğime bişey olur mu korkusu her gün ayrı birşey☺️
Ayserkan Superfreshlerim doğrudur vajinal daha etkili ben yan etkisinden bahsetmistim. Allahın izniyle hiç birşey olmadan kucagimiza alicaz