Mr1517 Abcd_123 Erken daha canım bize ilk 33 ünde sordu 35 de gittik sordu düşüncemiz oydu hala 37 de çatı kontrol edicek bakalım
dvran22 Abcd_123 amin inşaallah canım çok sağol İnşaallah hepimiz hayırlı bi şekilde kucağımıza alırız❤
dvran22 Abcd_123 bende kan sulandırıcı kullanıyorum canım Kan sulandırıcılar normal doğuma engel değil önemli olan bebeğin pozisyonu ve çatı durumu😊tabi bunun dışında birkaç şeyde önemli ama pozisyonu ve çatı çok daha önemli
1ogrencianne Abcd_123 38. Haftaya kadar hiç doğum şeklini konuşmadık. Çatı muayenesinden sonra normal doğuma müsait olduğumu söyledi. Çok çaresiz kalırsak sezaryene başvururuz dedi. Özel hastaneye gidiyorum :)
Abcd_123 1ogrencianne çok az kalmış heyecan dorukta desenize sorunsuz sıkıntısız doğurursunuz inşallah 🤲