Tugcetb zekurt yakın bir arkadaşım aldı o çok memnun ben henüz almadım ama bende ordan almayı düşünüyorum
zekurt catwalk ya bende almak istiyorum ama sadece internette var. Bana yardımcı olsanız yorumlarınızı alsam bilgi alsam sizden
1PrensAnnesiii Drngrkm selam canım hangi rengini aldınız bizde bugün kahve rengisini aldık inşallah memnun kalırız
sedaskan 1PrensAnnesiii Drngrkm Bu prego quatro yu cok begeniyorum ben. Kucuk bagaja da sigiyor demissiniz ama, port bebe ile birlikte kapanmiyor dimi videosunu izledim orda yok. Bu port bebesi de baya yer kaplamiyormu kizlar?
Drngrkm sedaskan evet port bebe ile kapanmıyor ancak eşim ince eleyip sık dokuduğu için hepsini denedi. Önemli olan arabanın iskeletinin sığması port bebe zaten her halükarda giriyor bagaja.
1PrensAnnesiii sedaskan aynen canım port bebeyle kapanmıyor ama sığar bağaja çünkü iskelet bayağı küçük oluyor kapanınca avantajı o yani ve hafif bir ürün bende çok araştırdım ama bunda karar kıldık😊
sedaskan 1PrensAnnesiii gule gule kullan tatlim 😊 Ben de gidip yerinde bir goreyim boyutlarini, bizim arac fiesta cunku bagaj baya minik.