Fatosruzgar 1 yaştan sonra küçük gelmeye başlıyor diye biliyorum ben. Tek sıkıntısı o zaten. Onun dışında mother care, joker heryerden baktıklarıma göre en kolay kullanımı olan doona. Tek başına bebekle dışarı çıkmak çok kolay arabaya koymak kolay tek elle 360 derece bi hamleyle hemen dönüyor araba çok rahat. Ama işte 1 yaştan sonra yeni araba lazım olacak gibi. O zaman da baston alırım diye düşündüm onlar zaten ucuzlar.