Rumeysa_a Merhaba anniskolar 😊 11 haftalık olduk bugun ve 11+4 de doktor randevumuz var ikili tarama testi için siz hangi haftada doktora gittiniz 🙂
Emirbebek Rumeysa_a merhaba 😃 benim bebeğim in de 12 . Haftasındayız Çarşamba günü gidicez 2 test e 👶🏻👶🏻👶🏻😇😇😇🙏🌸
Deryayaman Rumeysa_a bende nisan annesiyim bugun tam 11 haftalık olduk cok şükür yarın doktor randevum var buyuk ıhtimal benden de ıstıycek 2 li testi ama ben yapmayı düşünmüyorum kızlar siz bu konuda ne dusunuyorsunuz sizce yaptırmalı mıyım ?
eknsnsr98 Nisa’n annesiyim Doğum 3 Nisa’n bende 11+1 doktora gittim bu Perşembe gene gidicem 12 haftalık olucaz tam o zaman
okyanustakibulut Emirbebek bende 12 haftaligim carsamba gidicem bakalim ne cikacak umarim guzel haberler aliriz
Sermec Deryayaman bende düşünmüyorum canım ıkılı test cunku kesin sonuc vermiyor hep olasılık ustune ve hepte risk cıkıyor herkeste o yuzden dırek detaylı ultrason yaptırcam en azından o kesin sonuc verıyor
okyanustakibulut Sermec ikili testte down sendromu ve benzeri rahatsizliklara bakiliyor diye biliyorum
Sermec okyanustakibulut evet cnm ama bu detaylı ultrasonda bellı oluyor o yuzden kesin sonuc verdıgı için detaylı ultrason yaptırcam
okyanustakibulut Emirbebek bende girdim ciktim dün kan verdim 1 hafta sonra cikicak. Detayli ultrasona girdim cok şükür tüm organlari güzel cikti darisi basiniza🙈
okyanustakibulut Mrverzgr canim ben 12+5tim dün baktığımızda bütün organlari oluşmuş gelişiyor beynine bile baktik ne durumda diye. Parmağını emmesinden bacaklarini bağdaş kurmasina kadar gördüm 🙈 ama iyi cihazla bakilirsa görülebiliyor