Tebessum Merhabalar...Ben suan 7ci haftdayim.Doktora gidersem kalp atislarini duya bilirmiyim? Ve ya sizler ne zaman gittiniz? NE zaman duydunuz?
duygusm Tebessum Ben hamileliğimi tatilde öğrendiğim için ancak dönünce doktoruma gidebildim. Gittiğimde 8. haftadaydık ve kese, bebek, kalp atışı hepsini tek seferde gördük iyi oldu 😄
mavera Tebessum duyarsın inşallah ben 6+4te duydum Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım
vildankg Ben de 6. Haftamda duydum kalp atışını. :) şu an 7+3 teyim ama ara ara tedirginlik geliyor kalbi atıyor di mi diye.😓
mavera vildankg demek ki herkes aynı ben de tek kendimi evham yapıyorum sanıyorum😁Allahım yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Oylumgcmn Tebessum ben şuan 6.haftadayım 5.haftada başlıyor ama ultrasonda 7.haftada duyuluyormuş haftaya bizde dinlemeye gidicez inşallah duyarız 🙏🏻
Tebessum Ayseee53 Ayseee53 Oyle seylerde duyduk ama cok insan 7ci haftada duymus Bakalim yinede hayirlisi olsun