Sugar63 Kızlar yarın 7. Haftaya gircem bugun biraz yüzüstü uzun uyumusum sanırım kalktkm böyle kasıklarım hafiften agırıyor sizde de hala devam ediyor mu kasık agrısı normal mi? Yoksa yanlıs yattım die mi oldu acaba? Bir sorun olur mu? Endişelendim sanki?
Oglusum89 Sugar63 normal kasık agrıları yuzustu yatmandan kaynaklı bişeyde olmaz cnm bende yatıyodum farknda olmadan
LittleAnne Sugar63 canım ben 9 haftalık oldum hala kasık ağrılarım var evet yüz üstü yattığımda benimde oluyor küçük diye düşünüyoruz ama sonıçta o şekilde yattığımızda oda orda kasılıyor o yüzden dikkat etmeye çalışıyorum