Pofidik Canım bir bilgim yok kesin ama. Bol bol dua ve tevekkül lütfen 🤲🏻 Yüce Rabbim yar ve yardımcın olsun. Seni çok iyi anlıyorum panik atak ve ankisiyete hastasıydım 2.5 sene ilaç tedavisi gördüm 8 ay önce bıraktım 4 aylık hamileyim. Arada kötü oluyorum atak geliyor ev dar geliyor yalnız kalmak istemiyorum ağlıyorum ama telkin ediyorum hemen inşirah suresi okuyorum. Evladım için sabretmeye çalışıyorum direniyorum. Rabbim güç kuvvet dirayet versin canım inşallah. İstediğin zaman konuşabiliriz ♥️🙏🏻