Babba Arada bi kasılıyorum o normal ama alt tarafa vuran 5-10 snylik ağrı çok fena.. var mı benim gibi.
Kerem_alyadua Babba benmde sertlesme kasılma oluyor ama hiç agrı olmuyor 35+4üm bende nstye girdnzmi hiç
Akfth 5 0 sn degil adim atarken agriyor arkadas delirecem daha 35 36 var 7 var 8 var doktoruma kalsa 39 da alacak duramam yaaaaa