Fatima7 20 haftalik hamileyim ama simdiden miden aşiri yaniyor yemek bile yeyemiyorum ne yesem yaniyor 20 hafta erken degilmi?bukadar neden yana bilirki?
Clkck Fatima7 şimdiden değil tam şimdi tavan yaptığı zamanlar ☺️ Yüksek yastıkta yatmak, ayakları üşütmemek aşırı yağlı ekşi asitli yememek biraz iyi geliyor
Akrep Fatima7 sıkıntılı bir durum değil. Aile hekimine bile gidip gaviscon yazdırabilirsin. 10 dk da geçiriyor. Normal bir şekilde yatabilirsin gaviscondan sonra. Yan etkisi olmayan naneli bir şurup gibi bir şey. Rahatlıkla kullan👍🏻
gurcem Benımde 20de basladı 22deyız sabah aksam olmuyor aksamds sabah olmayı bılmıyor ne yapcam hıc bılmıyorum kontrolumede ıkı hafta var 😔bıde benım mıdem yanmaya baslayınca ıstıfra edıyorum sızdede oluyor mu bır ben bende mı oluyor
gurcem Superfreshlerim bel agrısı degılde canım bende hep kabızlık var surup ıcıyorum mecbur hatta suruptanda mıden bulanıyor durumum vahım ne olcak bılmıyorum
Superfreshlerim Fatima7 teşekkür ederim, ben şimdiye kadar sadece 1-2 kez olmuştu birden olunca korktum ama artık olacak heralde bu sabahta hafiften var
Ayserkan Fatima7 kabuğu soyulmuş elma ve salatalık iyi geliyo yanmaya bide malesef başını yerden yükseltip yatman gerekiyo öyle biraz hafifler
Meltemkskn Fatima7 canım yanmaya başladığında iki yudum soguk süt iç yada sabah akşam iki cay kaşığı tahın yemeyi dene iyi gelir
Nurrrrr Fatima7 ohoo canım daha cok yanacak eğer bebeğinin saçı varsa benim oğlum baya saçlı doğdu ben varya öldüm son ayıma kadar felaket midem yanıyordu bişey yediğim zaman ağrıyordu sanki midemin üstünde duruyordu yiyecek ama şimdiki bebeğimi bilmem bundada yanmalarım oluyor ama bakalım 🤷♀️
Fatima7 Nurrrrr ilk gebeligim cok yaniyor midem kusdugum bile oluyor yangindan cok yananda bebek tuylumu oluyorki?
Superfreshlerim gurcem kabızlık zor canım, ben normalde çok kabız olan biriyim ama hamilelikte çok şükür pek yaşamadım, kuru kayısı tükettim, kendime meyvelerden komposta yapıyorum kahvaltıda onu tüketiyorum, taze incirin çok faydası oldu ve bol su içiyorum
ZehraAlbayrak Fatima7 sut soda ve gaviscon baska bisiy cozmuyo. Gaviscon en garantisi. Sut ise soguk ve iki yudum olursa ise yariyo. Dr bana gaviscon icebilirsin dedi icim rahat iciyorum