Htcglgnaksy Kızlar 14+6 yarın 15. Hafta inşallah dün çok fazla ağladım uyku düzenim de iyi olmadı haliyle yaklaşık 2-3 saattir sol kasığın altında doğru çok kötü bi acı sızlama var bebeğe bişi olmuşmudur aklıma binbir türlü şey geliyor nolur yardım edin
Suhedaa Htcglgnaksy senin zamanlarinda bende cok agladigimda yada cok uzuldugumde karnimda cok siddetli bi agri oluyodu ben doktora gitmedim yurtdisina gelin geldim dil falan bilmiyorum kimseyede diyemedim ama sen yarin git istersen agrin coksa
Suhedaa Htcglgnaksy yarin bi git canim.kalp atisini dinlesinler icin rahatlamis olurr Rabb im korusyn saglikla.kucagimiza almayi nasip etsin