Beklenenan Kızlar 36+5 çok şükür çoğunu atlattık ama artık son 1 2 haftadır bu ağrılar beni maf ediyor erken mesken doğsun diyorum artık o kadar canıma tak etti. Erkek bebeğe hamileyim erkek bele kız genelde kasık bölgesine karına ağrı yapar diyorlardı sanırım doğruymuş. Sırtımın yan kısımları resmen kopuyor eşimden Allah razı olsun her gün masaj yapıyor yatmadan önce. Ona da kıyamıyorum mesaiye kalıp geliyor saat 11 de diyorum aşkım Allah rızası için masaj yapıp öyle yat acayip rahatlatıyor çünkü. O da sağolsun lafını etmeden yapıyor. Bugün de evdeydi temizlik yaptık ben sadece vileda ile sildim geri kalanını hep o yaptı ama ona gore belim koptu göbek desen patlicak gibi oluyor agrım olunca baya yordum bugün onu da Artık ovala demekten de utanır oldum 😄 var mı benim gibi olan ya 🙄🙄
Gamze43 36 +3 bugun benimde basladi bel agrim 😔bebisim erkek bnimde sol tarafı sirtimin fena agri yaptı bugun
Beklenenan Gamze43 bugün başladıysa gene iyisin canım valla ben haftalardır ne çekiyorum umarım seninki sürmez öyle 😐
Gamze43 Beklenenan insallah sürmez ya baya agri oluyormus gerçekten canim diğer kaşıkta falan agri Allahtan
Babba Beklenenan insallah geçer bu erken Doğum belirtisi falan değildir insallah ilk hamilelik bilmiyorum