Guliguli canım bildiğim kadarıyla bebek rahme adete 1 hafta kala yerleşiyor.tabi mens döngüsü uzunluğu herkeste farklı olduğu için bellide olmuyor ,tahminimce regliniz bir hafta suruyordur .adet bitiminden 6 gün sonra yani 13. Gün muhtemelen yumurtlama olmuştur onun ağrısı ve lekelenmesidir diye düşünüyorum..bir sorum olcak lekelenmeniz kaç gündür devam ediyor .birde kaç günde bir adet görüyorsunuz??😊