Sara97 16 haftalıkken kıza benziyo dediler 20haftalıkta ise erkek dediler ama bebeğim oturma pozisyonunda yine yanılma olurmu?
Kubra9595 Sara97 canim ne olur olmaz kesin degilse bidaha baktir ben 30. Haftaya kadar doktora sordum ondan sonra alisveris yptim
Pandabekleyenanne Sara97 13 te kız dedi 15te erkeğe döndü pipi fotosu aldık elimizde 😂 zaten renkli açtı ekranda da netti
online_mom Sara97 yaa bana kıza benzıyo demedı 17.haftada kız dedi.kızlarda pek yanılma olmuyormus dıye bılıyodum
Sara97 online_mom bebeğim oturma pozisyonunda ayaklarıda hep kaplı oyüzden tam tespit edilmiyo sanırım
online_mom Sara97 burdakı yorumları okuyunca ınsan dusunuyo acabamı dıye 😂🙈 neysekı yarın randevum var bakalım degısmısmı 🤣💁🏻♀️
Sara97 Pandabekleyenanne valla ben pipi falan görmedim 😬 ama hep ayağı kapalı pozisyonda artık hayırlısı 🥰
Smeyye1806 Ben 17 haftalikken doktor kız dedi ama yanılma payı çokmuş kızlarda suan 19 haftalik olduk bakalım degisicekmi
online_mom Smeyye1806 banada 16 ve 17 de kız dedi.20de hala kızdı 😂 kızlarda pek yanılma olmaz ama bence.erkeklerde pıpı kordon falan karısıyorda
Pandabekleyenanne Sara97 bizimki de full açık bide ben güldükçe dönüyo 10haftalıktan beri. Eşim beni özellikle güldürüyor ultrasonda. Oğlumda dönüp dönüp duruyo içerde tabi ben hissetmiyorum . Öksürünce tepki vermiyo gülünce veriyo 😂