Humakusu Neresinden başlayayım anlatmaya bilmiyorum ama burayı kullanmaya başladığımdan beri hayalimdi hep bir gün doğum hikayemi yazacak olmak.. nasip eden rabbime şükürler olsun şimdi yazabiliyorum.. geçmişte bir evlat kaybettiğim için bu hamileliğimi hep kuşku ile geçirdim kabul etmeliyim ki zor zamanlardı. Tüp bebek tedavileri, tutundu tutunmadı stresi, hamileliğin ortalarında kasılma şikayetleri, erken mi geliyor acaba korkusu derken 38+3 de 06.09.2019 tarihinde suni sancı ile doğumumu yaptım şükürler olsun. 5 saat sancı çekip sonunda meleğimi kucağıma aldım başlarda doktorumla epidural istiyorum vs diye çok konulmuştum ama sancı çekerken buna gerek duymadım. Çünkü şükürler olsun ki ben kolay karşılıyordum sancıları, allah hepinize kolaycacık doğumlar sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻 İnanın hepinize çok dua ettim❤️ Doğum serüveni bitip eve gelince farklı telaşlar başlıyor şimdi onlar ile meşgulüz anne olmak bu demek sanırım 😊 normal doğum ile alakalı sorularınız olursa fırsat buldukça cevaplarım Allah’a emanet olun 🙏🏻😊
dvran22 Humakusu canım ya az önce farklı bi postta doğum hikayeni yazar misin dedim ama yazmışsin işte ..Rabbim Hayırlısı ile büyütmeyi nasip etsin inşaallah ..tüp bebekle mi oldu bebişin
Kbrazcan Humakusu yaa çok sevindim sağlıkla büyütün MaşaAllah canım benim darısı başıma inşAllah bende bu sefer alırım kucağıma dediğin gibi çok korkulu geçiyor günler zaman hiç geçmiyor gibi hangi doktorda normal doğum yaptın hastane hangisiydi memnun kaldın mı?
Bebektsk Humakusu hayırlı olsun canım 🙏🏻Suni sancı öncesi açılma varmıydı da sürecin böyle güzel ilerledi
Humakusu dvran22 evet ben tüp bebek yaptırmak zorunda kaldım canım çok şükür geçti gitti tüm zorluklar 🙏🏻❤️
dvran22 Humakusu çok şükür canım yanlış anlama tüp bebek mi diye sormamı Normal doğum yapmışsin ya genelde tüp bebek yapan hastaların yüzde 80 i sezeryan oluyor sizin normal olunca acaba ben mi yanlış anladım diye sormak istedim❤❤
Humakusu dvran22 yok canım sorun değil ben normal yapabilirim diye inandığım için öyle yaptım ölen ilk çocuğum da normal doğumla doğdu çünkü ölü olduğu halde
Humakusu Sirincili ben dediğim gibi çok zorlanmadım 5 saat çektim nst de 150-160 arası sancılarda bile ben normal şekilde dolanıyordum odada mevcutta olan sancı ile aynı suni sancı canım sadece daha sık hiç korkmayın allah yardım ediyor
Sirincili Humakusu anladım canım biraz olsun rahatladım ne bileyim herkes çok kötü diyor ya.. 39+2 olduk bizde ama henüz sancı vs bir şey yok doktor bakalım cumaya kadar bekleriz dedi🥺
dvran22 Humakusu canım yaa ilk çocuğun adına çok üzüldüm Rabbim ahirette şefaatçi eylesin size ..bu güzel bebişine de uzun hayırlı ömürler nasip etsin😊😊❤