Elda ben yurt dışındayım burda ilk üç ay risk varsa 2 haftada bir daha sonrası eder her şey normalse ayda bir ve onda da ultrasonla bakmıyorlar. Çok hızlı kalp atılışı dinleyip bırakıyorlar. Bende başlarda çok görmek istiyordum ama doktor buna hiç gerek olmadığını ne kadar az bakarsak o kadar iyi olduğunu söyledi. İnsan çok özlüyor anlıyorum ama en azından bi Foto varsa onla geçiyor zaman ☺️