Foto03 11 gündür geçmeyen öksürük şikayeti ile dün acile gittim. Daha önceki acil kadın doktoru denk geldi yine. Bana sıvının azaldığını söylemişti kendi doktoruma gittiğimde herşey normal dedi. Dün yine muayenede gitmedin mi doktora suyun hala az diye söyleyince şok oldummmm. Kendi doktorum herşey normal derken bu doktor 2.kez az olduğunu söyledi. Hangisine inanıcam? Onun üzerinde ki doktorun bakmasını istedi yarın yine gideceğiz umarım suyum iyidir 😥😥 Bide bronşit başlangıcı varmış ilaç da veremiyorum diye buhar makinesi verdi. Evde öyle makineye bağlı nefes alabiliyorum yoksa hep öksürmekten kıpkırmızı nefessiz kalıyorum 😥 Dua edin kızlar iyi olalım 😥😥🤲🏼
Gozde01 Foto03 geçmiş olsun bebeğin sıvısı mı azaldı diorlar bu konuda önerebileciğim gnde 1 bardak havuç suyu ben içiyorum normale döndü