Oznurozgurozum Ben ilk gebelıgımde oyleydim anlattgn gibi ve kızı ada yansıdı resmen 3 yasında suan gebelıkte yasadgm duygular enerji her sey ona gecmıs sanki oyuzden tavsiyem sakinleşmeye kendıne huzur ortamı yarat bu dönemin gecıcı oldugunu unutma vs vs hersey eskısi gbi olcak ama gebelk donemindekı duygularö bebegıde etkıledıgı ıcın aklında olsn canım