Cansuka Kızlar bugün ayağıma şişe düştü çok kan kaybı yaşadım hastaneye gittim ayağıma dikiş atıldı korkuyorum sizce bebeğime zarar gelmiş midir? Dikiş atan doktor bi şey olmaz dedi ama içimde bi korku yine var lokal aneztezi ile dikiş attılar
Misskokulumm Cansuka öncelikle çok geçmiş olsun canm eğer doktorun öyle dediyse korkma bi sıkıntı olmaz inşallah korkutma doktorlar tecrübeli sonuçta seni ve bebeğini riske atacak bir şey yapmaz