sandiego
merhaba anneler anne adayları dörtlü tarama yaptırdınız mı benim 11. haftada ikili tramam yapılmıştı 1.9 du düşük risk çıkmıştı ancak her kontrole gittiğimizde artış gösterdi şuanda 2.9 doktor 4 lü tarama yapabilrz sorun görünmüyor ama arttığı için yaptırılabilr dedi benim gibi olabib ya da duyan var mı 😞