Glsm8928 Arkadaşlar deliricem ağzımın hiç tadı yok .4,5 aylık hamileyim ama bir aydır ağzımın tadı yok benim gibi olan var mı ? Varsa nasıl geçiriyorlar acil yardım
Seymaa16 Glsm8928 İnan bende oyleyım 4 aylık olucaz . Bişeler yiyince iyi ama yemeyınce kötü oluyorum . Mıdem kötü oluyor nasıl denıcem bılemedım. Soda elma salatalık hepsı anlık 🙄
LoveB Glsm8928 bu yüzden diş macunuyla dişlerini cürüten ilk kişi olmazsam iyi saat başı fırçalıyorum ağzımı açmak dahi istemıyorum 😝
Kubraseyit00 Glsm8928 12+2 hafta bende biseylee yerken iyi yemedigim zaman hela agzimda igrenc bir tat igrenc bir bulanti 🤢😭
Glsm8928 Seymaa16 valla hiç geçecek gibi değil .Ben dişimi fırçalıyorum biraz geçiyor sonra yine aynı 🤦♀️ Allah yardımcımız olsun 🙏❤️
Seymaa16 Glsm8928 amin inş en sonunda zararlı ama şekerli Sakız’ları cıgnıyorum o ağzıma biraz tat verıyo
ZehraAlbayrak Tek tek etiketleyemiyorum herkesi cok yorum gelmis o tattan ne cektigimi bi ben bi allah bilir ne ettiysem gecmedi ama endiseye yer yok cozumu var. Kalici deil ama bi sure idare eder. Oncelikle dayanabilen varsa sik sik limonlu su icsin yudum yudum o rahatlatiyo. Olan varsa eksi erik yesin su icsin taze nane yapragi atsin agzina.. ama bunlar bos tabi. Bimde a101de satilan minik sekerler varya onlardan alin atin agziniza o lanet tat geldikce. Emmeyin dursun agzinizda erisin. Bu sekilde gunde belki 8-10 seker yedigim oldu. Karbonatli falim sakiz cigneyin bol bol. Ve emin olun geciyo ama biraz uzun suruyo 5. ayda gecti benim. Yani tamamen sifirlanmiyo ama hic rahatsiz etmiycek seviyeye dusuyo. Suan ihtiyac duymuyorum oyle seylere maşaallah diyim gecti😊 bunlardan baska caresi yok uzgunum. Keske olsa valla bulantidan beter o tat allah yardimciniz olsun. Bu arada benim erkek.