minnakmina Benim iki kez kanamam oldu.İlkinde adet kanaması gibi ikincisinde daha az kanamam oldu .Hastaneye yattım iğne, serum verildi.Dikkat etmen gerekiyor ben suan hala risk altındayım kanama alanım mevcut ama çok şükür 17. Haftadayım . Rabbim sağlıcakla doğurmamızı nasip etsin . Çok dikkat edin bebeğinize ve kendinize .