Katatonik Muhammed_123 ben 38.haftadayım hindistann cevizi yağı kullandım toplam 15 kilo aldım salı günü sezeryanla bebeğime kavuşacağım hiç çatlağım olmadı
Gamze43 Muhammed_123 evet ilk gebeliğim yapı meselesi ya ben hiçbirsey kullanmadım ama şükür çatlamadı ama kilo cok aldım benim annemin ablamında hiç çatlamamış hamileyken
Dorukunannesi95 Muhammed_123 ben 33 haftalik olucam henüz yok insallah da olmaz çok korkuyorum çatlaktan
Kullanicianne Muhammed_123 ben hicc krem falan kullanmadim taaa 36. Haftaya kadar sadeec bacaklarimda hafif vardi ama artik karnimda da olusmaya başladı 36+2 olduk artik diguma kadar durmadan catlar heraldee 😞
Nur_elif Hiç çatlağım olmadı diyenler birde doğumdan sonra yazsın bakalım☺️İllaki çatlıyor birazda yapı meselesi tabi. İlk hamileliğimde çok çatladım karın kalça ve bacaklar ama benim cildim çok kuru doğru dürüst bişeyde sürmedim şimdi ikinci hamileyim 3 ayım kaldı bi doğurayım da toptan bakıma girerim lazer yaptırmayı düşünüyorum.🤩Bebişlerimiz sağlıklı olsunda herşey hallolur inşallah