gurcem Canım daha once kasınmadınmı ? Ben 22deyım delı gıbı kasınıyorum elımde dııl kasıyorumda kasımadwn duramıyorum
Gnlylina gurcem hyr yeni başladı ya kaşnmaması gerekirmiş ama elimde dgl yara oldu her yerim ya bir yere gidesimbile glmyr
Kuzularin_annesi Gebelik alerjesi olabilir canım cildiye doktoruna görün krem yaziyor bana iyi geldi çok şükür geçti