Ebru-2020 Merhaba hamişler 4 haftalık hamileyim ama ara ara şiddetli kasık ağrılarım oluyor sizlerde yaşadınız mı normal bi durum mu biraz korkuyorum 😔
acelya134 Ben şuan 20.haftadaym o haftalarda benimde çok oluyodu genellikle kasik ağrısı olanlar kız derler bizdede öyle oldu😂🥰
Haree Ben de 6+3 teyim ara ara kasıktahafif ağrılar oluyor.4 haftalıkken daha belirgindi sanki bendede. korkacak bir durum yok gibi..
vildankg Ben 7+3 . Haftamdayım. Hala kasık ağrılarım oluyor. 4. Haftamdayken de oluyordu. Merak etme tutunmaya çalışıyor. Ama dikkat et asla yorma kendini ani hareketlerden vs uzak dur ne olur ne olmaz🙏🏼
Ebru-2020 vildankg vildankg olabilir ilk olduğu için bir de biraz bekledik korkuyoruz sağolun içimi rahatlattınız😍
Guleren Bende 7 haftalık hamileyim çok agrım oluyo umarım zamanla geçiyodur rabbim evlatlarımıza bize sağlık versin canım 🙏🏻