mehseti Öncelikle merhaba herkese:) Ben ikinci hamileliğimi yaşıyorum,ve 6 ayda vajen taraflarda bir şişlik hiss ettim,doktor bunun normal olduğunu doğumdan sonra geçeceğini söylüyor.Fakat ben yinede endişeleniyorum,böyle bişey yaşayan varmı aranızda?
Badevehande Ben orayı göremiyorum malesef belki bendede vardır 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Umarım geçer herşeyi dert hamileliğin sonu güzel olur inşallah 🙏
mehseti Badevehande evet:)aslında aynada düz bakıldığında bile görünüyor şişlik,doktor normal ve 1 den fazla doğum yapanlarda oluyormuş diyor