Roses Bayanlar 7 haftalik hamileyim beyaz renkte çok akintim oluyor normal mi ve iç çamaşırım afedersiniz ama sürekli istem dışı ıslanıyor normalmi acaba
Caglayener Roses çok normal hemde günlük ped kullan hem daha iyi hissettiriyor hemde sanki soğuğa karşı daha iyi geliyo gibi yada bana öyle geliyo ama daha sağlıklı
BatuveSelim Roses aynen Doğuma kadar devam ediyor. Yapı meselesi her hamilede olmuyor. Ben yaprak ped kullanıyorum. Tavsiye ederim
Ebru4178 Normal canım ,renkte değişme ve koku olmadığı sürece doğums kadar akıtın fazla olacak korkma temiz tut ve sürekli iç çamaşırını değiştir pamuklu ve sıkmayan giysiler giy
nsyldz Evdeyken gunluk ped kullanmiyorum kirlendikce degistiriyorum gunluk pedede zararli diyolr dogru mu blmiyorum
Svde nsyldz günlük pedde de bi takım kimyasallar var tabiki. Bence kullanılmasa daha iyi. Pamuklu bezlerle o bölge korunabilir. Akıntı oldukça değiştirilebilir.
Kaju Bende gunluk ped kullanmiyorum. Kagit havlu daha iyi her lavoboya gidiste degistirmekte kolay bence.
Yeniannee Bende aynı durumdayım canim ben dikkat ettim yorulunca daha cok siklasiyo sanku sende dikkat et kendine