nilly ftscebeci71 benim cinsiyet belli değil ama iki oğlan olduğu için bu defa kız umuyorum. Oğlan olursa hiç bi fikrim yok ama kız olursa NEHİR düşünüyorum.
Melike35 ftscebeci71 Vera da Kuran’da geçiyor bi bak benim seçimim başka ama oğullarımın ismine uyum sağlasaydı koyardım
Ozum29 nilly 🙈aynı durumdayız iki oğlum var bende yarın öğrenmeye gidicem cinsiyetini cesaret edemiyorum rabbim sağlıklı versin önceliğim o ama inşallah bi tanede kızım olur olursa adı Zeynep Eliz❤️
Deletedmom00170 ftscebeci71 asel cennetteki bal irmagindan biri demek geçiyor sare saf temiz demek geçmiyor
Bilgin ftscebeci71 bulursan banada söylermisin ☺☺☺ soranlara buyuyunce kendi adini kendi koysun diyorum artik
Eylusunannesi67 Kızıma hamile kaldığım da karen ismini rüyama girmişti ama belli başlı bir anlamı yok yani biz bulamadık ama çok beğenmiştim abimiz eylül olsun dedi bizde ece ismini ekledik eylül ece oldu 💜💜
ftscebeci71 Eylusunannesi67 Eylül bende düşündüm de ekim de doğucak eylül de doğsaydı güzel olurdu da 🙄🤦🏻♀️
NrcnKcr Bende 18+3 haftalık hamileyim kız bebek bekliyorum 🐥 Sühan ve Mihrimah arasında kaldım bende fikir alabilirim 🙄
Ztbr İlk kızımın ismi inci huyu suyu mükemmel bı bebek çok ılımlı düşünürseniz 😍 şimdi yine hamileyim kısa benzetti doktorumuz ya ipek yada defne olucak ama muhtemelen defne 💜