Rneslihan sizi yanlış yönlendirmek istemem bende diyetteyim bir buçuk ay çok çok dikkat ettim hergün ölçüm yaptım hiç çıkmadı kadın doğum Dr degerlerimi görünce arada kaçamak yapabilirsin dedi bazen olcmuyorum çünki Dr işim oluyor bazen yemek yapamıyorum bu ara çok uyamiyorum tatlı bir kaç defa az tukettim bana meyve yasak değil hamur işi bir iki kez ancak zaten Rabbimin izniyle az kaldı son haftalarim inşallah