Mommerve Kızlar 39+5 olduk 2-3 aydır aralıksız ishalim ama şu 5 gündür resmen su gibi oldu üstüne dün bir de istifra ettim doğumdan önce yaşayan oldu mu yoksa üşüttüm mü çözemiyorum bilenler yaşayanlar cevap verirse çok sevinirim
Haribo42 Mommerve canim oyle bi belirti var diyolar. Ben bormal dogum olmadim ama bana su gibi gelmesi tuhaf geldi aman cok su ic bebegin susuz kalmasin yazik
Zeah Mommerve benimde çok değişti .Ama şundan öyleymiş:Bağırsaklar Doğuma hazırlanıyormuş.Doğumun yakın olduğunu gösteriyormuş.
Aysegulackgz Mommerve canım gebelik egitimine gidiyorum ve oradan duyduklarim kadariyla normal ishalse sorun yok. Ama günde 4 5 kere gidecek kadar ishalsen hekimine gitmeni tavsiye ederim.
Mommerve Haribo42 çok şükür bebeğin suyu iyi ama ben kötü durumdayım hiç rahat değilim ishal yüzünden sürekli lavabodan çıkamaz oldum 🤦🏻♀️
Mommerve Zeah onu bende duydum zaten 3 aydır ishalim ama dediğim gibi şu 3-4 gündür su gibi oldu artık
Mommerve Aysegulackgz salı günü kontrolüm var zaten dün kusmada olunca gittim bebekten yana bir sıkıntı yok denildi salı günü bakıcam olmadı acile gidip göstercem
yazgecesi Zaten 39+5 olmuşsunuz bu bahsettiğiniz şeyler olmasa bile doğumunuz çook yakın yani ishal derecenize kadar detaylı anlatmaya gerek var mıydı bilemiyorum, hayırlı doğumlar