Nidanur Uzun zamandır kullanıyorum bu programı hep okurdum kızıma kavuştum oğluma kavuştum başlıklarını çok şükür artık ben de diyorum oğluma kavuştum diye 😇 Memleketime 32 haftalıkken geldim doktorum erken doğum olabilir erken git demişti zaten bastan beri bir çok doktora gitmek zorunda kaldım başta düşer bu durmaz dediler sonra rahim ağzına dikiş atmak istediler ama çok şükür hiç birine gerek kalmadan yavrumu kucağıma almak nasip oldu çok şükür ❤ 10.09.2019 tarihinde doğdu mucizem çocuğun kafası büyük diye normal yapamazsın dedi doktorum bir gün önce babamız yanımıza geldi o gece heyecandan içim içimi yedi sabah uyandık hastaneye yola çıktık yatıs işlemlerini yaptırdık kan verdim damar yolum açıldı sondam takıldı artık hazırdım sonra bi anda belimde kasılmalar oldu ya stresten yada dedim herhalde bugün gelecekmiş sezeryan olmasaydım 🤗 ve geldiler aldılar beni çok şükür ki tüm sevdiklerim eşim yanımda el salladım ameliyathaneye girerken hepsine stres yaptım ama o anlayamadım ne olduğunu 😊 masaya yatırdılar beni belime bisey sürdüler iğne yapıyoruz dediler ama inanın hiç hissetmedim bitti mi diye sordum sinek ısırığı bile değildi yani. Sonra ayaklarım ısınmaya başladı söyledim ayağını kaldır dediler kaldırabildim bir dakika geçti ayağım çok ağırdı kaldıramadım sonra doktorum başlıyoruz dedi ve artık saniyeler kalmıştı 😇 önüme bez koydular hiç bisey görmedim sonra ebeyi çağırdılar ebe geldiğinde sanki birisi karnıma çöküyormuş gibi oldu noluyor dedim bebek geliyor dediler ve o ses 🤗👼 oğlum dünyaya gözlerini açtı çok şükür ağladı ve onu bana gösterip götürdüler sonrasında bana sakinleştirici yaptılar 10 15 dk içinde çıktım ameliyathaneden 😊 benim çok şükür sancim çok olmadı idrarimi yapamadığım için ağrı kesici yapamadılar 2 buçuk saat bi agrım oldu o da adet sancısının biraz şiddetlisiydi yani korktuğum gibi olmadı 4 saat kadar ayaklarım acılana kadar bekledik sonra üzerimi giydirip kaldırdılar o da çok zor olmadı biraz yürüdüm sonra yattım fakat benim için en zor olan şey yaptığım stresten dolayı herkesi dinlediğim için çok korktuğum icin vücudum da yaralar cıktı zona ( gece yanığı) olmuşum tam iki gün öldüm öldüm dirildim çocuğumu bile alamadım kucağıma emzirmemişim ve sarılık oldu yavrum iki gün küvezde yattı ama çok şükür ki şimdi ikimizde ıyiyiz 😇 benden size tavsiye kimseyi dinlemeyin herkesin bünyesi çok farklı acı eşiğimiz farklı farklı korkmayın sonu o kadar güzel ki hep onu düşünün şimdi yanımda uyuyor çok şükür Rabbim hepinizin yardımcısı olsun çocuk hasretiyle yanıp tutuşanların da kucağını hayırlısıyla doldursun çok uzun oldu farkındayım hakkınızı helal edin 😇👼🤗❤
Mervecrbg Nidanur sağlıkla büyütün bebişinizi ne güzel bir hikaye bir gün bende yazabilicem mi diye dört gözle bekliyorum 25 haftalığız bizde😊
Nidanur Mervecrbg amin teşekkür ederim canım Rabbim nasip etsin inşallah bi de bakmışsın doğmuş da yanında uyuyor 🤗