MinikAdamimmm ben oğlanın beslenmesine de koymak için kahvaltılara da hazır olsun diye bi tepsi poğaça börek yapıyorum buzluğa atıyorum. Akşamdan çıkarıp peteğin üstüne koyuyorum sabah mis gibi oluyo. Ya da çok sayıda çıkarıp tepsiye dizip fırında ısıtınca da güzel oluyo. Mozaik pasta at, sigara böreği sar koy. Kek yaparsan bütün halde koy.