Lokumanne Akademide Berna keskine gidiyorum. Çok güleryüzlü, ilgili ve sakin bi doktor. Ayrıca ultrasona hep 4 boyutlu bakıyo ve nerdeyse 10 dk sürüyo bebeği izlememiz. Ben çok memnunum ayrıca randevu için kapıda beklemiyorum Tülin hanımdaki gibi. Şu an 24 haftalığım en başından beri 3-4 doktor denedim kendisini çok sevdim
yetimkelebek_23 Başkent Emel hanıma gidin maddi imkanınız varsa Prof. Çok iyi bir doktor çok tecrübeli dikkatli hastalarına çok önem veriyor diğer özeldeki doktorlar bile Emel hocam diye bahseder bizzat tanık oldum.
Verdamm fadimeozbas medova hastane olarak nasıl canım? Ben anıt hastanesine gidiyorum doktordan memnunum ama hastane iyi değil