Muki canım arkadaşıma da iki embriyo transfer edildi birinin 6. Haftada gelişimi durdu sonrasında tek gebelik devam etti ve sağlıklı bir gebelik geçirdi doğum yaptı şuan 7 aylık aşırı tatlı bir oğluşu var hiç korkma, doktor o devam etseydi o zaman tehlikeli bir hamileliğin olurdu rahimin ikisinin gelişimine uygun olmazdı demiş, inşallah sağlıkla kucağına alırsın, bu arada benim de tüp bebek