Peluskaa Kızlar selam , Benim sürekli kanamam oluyor progestan da zaten kullanıyorum hatta pazar günü ciddi kanamam olmustu nöbetçi dr yüzde seksen düşer soyle boyle dedi baya baya yatıyorum .Dün dr a gittiğimizde (kendi dr ) kesede bi hematom var aktif kan olsa siyh olur bu gri ama sekli bana kist olabilirmiş izlenimini de veriyor bunu perinatolojiye göstermemiz gerekcek dedi .. bu kistler sanırım bebek ile plesenta arasında oldugu icin mi bilmiyorum bebekte bazen gelisme geriliği yaptıgı da oluyormus görevini engelliyormuş cünkü bazen . Bazende sıkıntı olmayabiliyor sezeryan ile alınıyor bebekte kistte dedi . Boyle biseyi olan var mı 😢 basına gelen ?