Brcnalprsln Ben çok okudum burdan doğum hikayesi yazma sıra bana geldi😊 Geçtiğimiz salı kontrolüm vardı ve doktorum doğuma daha var dedi36 +4 günlüktuk noldu anlamadım aradan 2 gün geçti Cuma günü saat 2 de suyum gelmeye başladı hiç sancı yok sadece su hastane yakın olduğu için ılık bi duş alıp hemen yolunu tuttum tek başımayim eşim işte kimse yok yanımda ebeler doğum başlamış 2 cm açıklık var diyince ağlamaya başladım hazır değildim o an çok korktum elini tutcak kimsem yok aradan yarım saat sonra eşim geldi ve onu görünce daha çok ağladım🙈🙈 saat 2yi çeyrek gece dogum haneye girdim yavaş yavaş başlıyodu açılmalar 3 4 5 cm derken saat 8 9 arası artık iyice halsizlestim açlık susuzluk iyice sersemlestim sancim cok ıkınmaya dermanim yok yalvarıyorum artık doktoruma sezaryan istiyorum yeter olmuyo diye . Bebegimin kafası suyum çok aktığı için sıkışmış kuruluktan dayanamıyodum artık sezaryan istiyodum son bi muayeneden sonra eğer gelmezse sezaryan yapicam tmm dedi son muayeneyi oldum ve artık tamamen başlamıştı sezaryan hayal oldu normal yaptım doğumu saat 21.05 te almıştım oğlumu kucağıma çok şükür bin şükür. 14.00 te suyun gelmesiyle 21.05 'te doğurdum 13.09.2019 hoş geldin oglummmm. Darısı bütün bekleyen annelerimizin başına Rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin. Yalniz bi isteğim var doğumun başladığını anladığınız zaman yemek yiyin bol su için ben çok yalvardım 1 yudum su için . Hakkınızı helal edin uzun oldu biraz 😊